1 Kasım 2012 Perşembe

İlk Cadılar Bayramım


İlk Cadılar Bayramımı dün kutladım. Unutamayacağım, harika bir gün oldu. Sokaklarda korkunç maske ve makyajlarla gezenler, örümcek ağları, kuru kafalar ve ışıklarla süslü yerler çok güzeldi.

Geceye hazırlanmamız en  zorlu ve eğlenceli kısımdı sanırım. Ben fazla hazırlıksız yakalandığım için kıyafet işine  girmeden yara makyajı yaptım sadece.


Kanlı, yaralı bereli bir kurban oldum.


Gelelim Cadılar Bayramı'nın ne olduğuna. Cadılar Bayramı (Halloween)  Kelt kültüründen günümüze kadar ulaşıp gelmiş. Aslında Semihan Festivali adıyla hasat mevsiminin bitişini kutlamak için düzenlenirmiş. Bir Pagan geleneği olarak da İrlanda, İskoçya ve Gallerde kutlanmaya devam etmiş. Daha sonra da Amerika'da kutlanmaya başlayınca yavaş yavaş etkisi artmış ve büyük etkinliklerle ve partilerle kutlanan bir festival olmuş. Bugünün ölülerle yaşayanlar arasında bir bağ oluşturduğuna da inanıldığı için korkunç kostüm ve maskeler kullanılarak kötü ruhlar korkutulmaya çalışılıyormuş. Cadılar Bayramı aynı zamanda Azizler Günü arefesi olarak da kabul edilmekteymiş.


Bu da Halloween simgesi sevimli bal kabağımız.


Onca sezondur Grey's Anatomy izleyen biri olarak, cerrahları görünce kaçırmadım haliyle :)

Happy Halloween!


t

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder