9 Ocak 2013 Çarşamba

Yedi : En sevdiğim şehir VİYANA

Gezdiğim yerler içinde en sevdiğim, en çok bağlandığım yer Viyana oldu. 
Viyana'ya bağlanmamın tek nedeni güzelliği değil tabii ki. Biricik kuzenimle ve en değer verdiğim, en sevdiğim arkadaşımla burada buluşmam Viyana'yı benim için harikalar diyarın çevirdi desem yeridir.
İyice sıkılmaya başladığım Klagenfurt günlerine ara vermemi sağlayan, bana ilaç gibi gelen kuzenimle gezdik önce Viyana'yı. Kendisi her şeyleri araştırıp hazırlanıp geldiği için bana pek bir iş düşmedi. Hava dondurucu derecede soğuk olsa da ayaklarımızın bizi taşıdığı sürece gezebildiğimiz her yeri gezdik, görebildiğimiz her yeri gördük. 

Viyana'nın en güzel şinitzelini yaptığı söylenen Fighmüller'de yemeğimizi yedik. Şinitzel de yanında ki patates salatası da mükemmeldi. İlk önce doymayacağımı sanmıştım ama sonuç öyle olmadı.



Kuzeninim geldiği günler Noel öncesi olduığu için her yer cıvıl cıvıldı. Her yerde hediyelik eşyalar, şekerler, süsler satan minik kulübeler vardı biz de bakmaya doyamadık.



Viyana turumuzdan sonra Klagenfurt'a döndük. İstanbul'da yaşayan kuzenim için  kar manzarasıyla karşılaşmak süper oldu. Etrafı, özellikle de Wörther See'yi izlemeye doyamadı.



Uzun süredir böyle içten gülmediğimi, kendim olmadığımı, yakınlarımdan uzakta olmanın gerçekten de çok fena olduğunu görmüş oldum bir kez daha. Gözlerimin çekiklik derecesi de ne kadar mutlu olduğumu gösteriyordur sanırım.

Kuzenden ayrılmanın hüznünü Berfu'mun gelme sevinciyle dengelemeye çalıştım ve o da gelince Erasmus sürecimin en güzel günlerini geçirmiş oldum. Viyana'da saatlerce sohbet etmek, gezmek, yeniyıla birlikte girmek mükemmeldi.


Aylar önce girdiğimiz iddia sonucu kazandığım yemekten kalan bu fotoğrafı eklemezsem hatrı kalırdı.


Sohbet ede ede gezmenin ve alışveriş yapmanın tadı bambaşka.


Sachertortenin ve Apfelstrudelin tadı daha da bambaşka :)


Opera'da yapılan şımarıklıklar...

Müzik duyunca dayanamam hemen ortamaya ayak uydururum.



Birbirimizden pek farklı değiliz tabii. 

Gezi yorgunluğumuza yeniyıl heyecanı ve o gecenin yorgunluğunu da ekledik ve 2013'e mükemmel bir şekilde başladık böylece. Asla unutamayacağımız harika günler geçirdik.


 Fethiye Ablam ve de Berfu'm, iyi ki varsınız. İyi ki benimlesiniz.

t

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder